top of page

Bizim Hikayemiz

Ä°lkokul sıralarında tanışıp hayat boyu sürmesini istediÄŸimiz bir yolculuÄŸa çıktık biz. Bu büyük yolculuÄŸun içindeki tatillerimizde yeni yerler keÅŸfetmenin tadına birlikte varıp, biri biterken yenisinin hayalini kurarken bulduk kendimizi. GezginliÄŸin, bir tutkuya dönüÅŸtüÄŸü noktada gezenleaskolsun dedik ve baÅŸladık paylaÅŸmaya.

Ä°kimiz de Ä°stanbul'da beyaz yaka çalışan olarak tatil kelimesinin kıymetini çok iyi bilip her tatili maksimum verimde geçirmek istiyoruz. Uzun ya da kısa mesafe mevcut ÅŸartlarımızda tüm alternatifleri deÄŸerlendirip bir rota belirliyoruz. Daha sonra aramızdaki iÅŸ bölümü ile araÅŸtırmalarımızı yapıyoruz. Sonra bunları birbirimizle paylaşıp programı oluÅŸturuyoruz.

​

gezenleaskolsun ile her fırsatta doÄŸaya koÅŸuÅŸumuzu, hafta sonu kaçış noktalarını, yurt içi ve yurt dışı seyahatlerimizi ve kamp deneyimlerimizi paylaÅŸmaya karar verdik. Gezilerimiz öncesi planlamalarımızı, geziler esnasında yaÅŸadıklarımızı ve sonrasında deneyimlerimizi tüm gezgin ruhlarla paylaÅŸmak bundan sonra tüm gezilerimizi daha anlamlı kılacak. Bizim hikayemize eÅŸlik etmek isterseniz tek limit hayal gücü; aÅŸk hep gezenle olsun!